Η Medcomm αναλαμβάνει από το 2016 μέχρι και σήμερα την επικοινωνία και την προβολή του κλινικού φροντιστηρίου με θέμα «Κλινικές Δεξιότητες στην Ανδρολογία». Την εκδήλωση διοργανώνει το Ινστιτούτο Μελέτης Ουρολογικών Παθήσεων. Σχεδιάζει το Σήμα και το Λογότυπο, το Πρόγραμμα καθώς και το προωθητικό υλικό για τις ανάγκες της επικοινωνίας της εκδήλωσης. Σχεδιάζονται επίσης έντυπα, Internet banners και email templates.
Η Medcomm ανέλαβε την επικοινωνία και την προβολή σχετικά με το «1ο Συνέδριο Κλινικής Διατροφής» και το «9ο Φροντιστήριο Κλινικής Διατροφής» του ACCN. Την εκδήλωση διοργανώνει η Ελληνική Εταιρία Κλινικής Διατροφής και Μεταβολισμού. Σχεδιάσθηκε το Σήμα και το Λογότυπο, το Πρόγραμμα καθώς και το προωθητικό υλικό για τις ανάγκες της επικοινωνίας του συνεδρίου. Σχεδιάστηκαν επίσης έντυπα, αφίσα, Internet banners και email templates.
Η Medcomm ανέλαβε την επικοινωνία και την προβολή του κλινικού φροντιστηρίου με θέμα «Προστάτης: ένας αδένας που αναπαράγει, ταλαιπωρεί, σκοτώνει». Την εκδήλωση διοργανώνει το Ινστιτούτο Μελέτης Ουρολογικών Παθήσεων και το Κέντρο Μελέτης και Παθήσεων του Προστάτη. Σχεδιάσθηκε το Σήμα και το Λογότυπο, το Πρόγραμμα καθώς και το προωθητικό υλικό για τις ανάγκες της επικοινωνίας της εκδήλωσης. Σχεδιάστηκαν επίσης έντυπα, Internet Banners και email templates.
Η Medcomm ανέλαβε την επικοινωνία και την προβολή της εκδήλωσης με θέμα «Αντιμετωπίζω τον Καρκίνο του Προστάτη». Την εκδήλωση διοργανώνει το Ινστιτούτο Μελέτης Ουρολογικών Παθήσεων σε συνεργασία με την Ουρολογική Εταιρία Βορείου Ελλάδος. Σχεδιάσθηκε το Σήμα και το Λογότυπο, το Πρόγραμμα καθώς και το προωθητικό υλικό για τις ανάγκες της επικοινωνίας της εκδήλωσης. Σχεδιάστηκαν επίσης αφίσες, έντυπα, Internet Banners και email templates.
Η Medcomm ανέλαβε την επικοινωνία και την προβολή της εκδήλωσης με θέμα «Καλοήθης Υπερπλασία του Προστάτη: Όταν η ούρηση γίνεται πρόβλημα». Την εκδήλωση διοργανώνει το Ινστιτούτο Μελέτης Ουρολογικών Παθήσεων. Σχεδιάσθηκε το Σήμα και το Λογότυπο, το Πρόγραμμα καθώς και το προωθητικό υλικό για τις ανάγκες της επικοινωνίας της εκδήλωσης. Σχεδιάστηκαν επίσης αφίσες, έντυπα, Internet Banners και email templates.
Η Medcomm ανέλαβε την επικοινωνία και την προβολή σχετικά με την ημερίδα για τις «Σύγχρονες Θεραπευτικές Εξελίξεις στον Ευνουχοάντοχο Καρκίνο του Προστάτη». Σχεδιάσθηκε το Σήμα και το Λογότυπο, το Πρόγραμμα καθώς και το προωθητικό υλικό για τις ανάγκες της επικοινωνίας του συνεδρίου.Σχεδιάστηκαν επίσης αφίσα, Internet Banners και email templates.
Η Medcomm ανέλαβε την επικοινωνία και την προβολή σχετικά με την Ωτορινολαρυγγολογική Κλινική του Γενικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης Γ. Γεννηματάς. Σχεδιάσθηκε το Σήμα και το Λογότυπο, το Πρόγραμμα καθώς και το προωθητικό υλικό για τις ανάγκες της επικοινωνίας. Σχεδιάστηκαν επίσης αφίσα, Internet banners και email templates.
Η Medcomm ανέλαβε την δημιουργική προσέγγιση και την επικοινωνία για το «2ο Εαρινό Ουρολογικό Συμπόσιο» με θέμα τις τρέχουσες τάσεις στην ουρολογία που διοργανώνεται από την Κυπριακή Ουρολογική Εταιρία. Σχεδιάσθηκε το Σήμα και το Λογότυπο, το Πρόγραμμα καθώς και το προωθητικό υλικό για τις ανάγκες της επικοινωνίας του συνεδρίου. Σχεδιάστηκε επίσης αφίσα 35x50, Internet Banners και email templates.