ΔΕΣ ΟΛΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Portfolio

UROTOUR

UROTOUR

Η Medcomm ανέλαβε την επικοινωνία και την προβολή του Urotour. Tο Ινστιτούτο Μελέτης Ουρολογικών Παθήσεων οργανώνει από το 2011 μέχρι και το 2015 το UROTOUR σε συνεργασία με 5 Ευρωπαϊκά Ουρολογικά Κέντρα Αριστείας. Το πρόγραμμα διακρίσεων μετακίνησης (Travel Awards) σε 10 νέους Έλληνες Ουρολόγους σκοπό έχει να επισκεφθούν για μία εβδομάδα, ένα από τα 5 διεθνώς καταξιωμένα Ουρολογικά Κέντρα που συμμετέχουν στο πρόγραμμα (2 Ουρολόγοι ανά Κέντρο). Συνεπώς, 5 ομάδες από 2 νέους Έλληνες Ουρολόγους η καθεμία επισκέφθηκαν ένα Κέντρο επιλογής τους για μία εβδομάδα, σε ημερομηνίες που καθορίζονται από τα Κέντρα υποδοχής. Σχεδιάσθηκε το Σήμα και το Λογότυπο, το Πρόγραμμα καθώς και το προωθητικό υλικό για τις ανάγκες της επικοινωνίας του συνεδρίου. Σχεδιάστηκαν επίσης αφίσες, έντυπα, Internet Banners και email templates.

Live Surgery Course «Πλαστική Αποκατάσταση στενωμάτων ουρήθρας και κάμψεων πέους»

Live Surgery Course «Plastic Reparation of the Urethra Narrows and Penis’ Slumbs»

Η Medcomm ανέλαβε την επικοινωνία και την προβολή σχετικά με το Live Surgery Course «Πλαστική Αποκατάσταση στενωμάτων ουρήθρας και κάμψεων πέους» που διοργανώνεται από την Α’ Ουρολογική Κλινική του ΑΠΘ σε συνεργασία με το ίδρυμα Sava Perovic και τις Ουρολογικές Κλινικές των νοσοκομείων της Θεσσαλονίκης. Σχεδιάσθηκε το Σήμα και το Λογότυπο, το Πρόγραμμα καθώς και το προωθητικό υλικό για τις ανάγκες της επικοινωνίας. Σχεδιάστηκαν επίσης αφίσες, Internet Banners και email templates.

2o Κλινικό Φροντιστήριο Λειτουργικής και Επανορθωτικής Ουρολογίας

2o Κλινικό Φροντιστήριο Λειτουργικής και Επανορθωτικής Ουρολογίας

Η Medcomm ανέλαβε την επικοινωνία και την προβολή σχετικά με το «2o Κλινικό Φροντιστήριο Λειτουργικής και Επανορθωτικής Λειτουργίας» που διοργανώνεται από το Ινστιτούτο Μελέτης Ουρολογικών Παθήσεων και το Κέντρο Εγκράτειας και Παθήσεων του Πυελικού Εδάφους (ΚΕΠΠΕ) της Μονάδας Μελέτης Ουρολογικών Παθήσεων (ΜΜΟΠ) του Α.Π.Θ. Αποτελεί τη φυσική συνέχεια του περυσινού επιτυχημένου 1ου Κλινικού Φροντιστηρίου που είχε διεξαχθεί δοκιμαστικά σε δύο άξονες, Θεσσαλονίκη και Πάτρα. Σχεδιάσθηκε το Σήμα και το Λογότυπο, το Πρόγραμμα καθώς και το προωθητικό υλικό για τις ανάγκες της επικοινωνίας του συνεδρίου. Επιπλέον σχεδιάστηκαν internet banners και email templates.

Ημερίδα Ελληνικής Ουρολογικής Εταιρίας

Ημερίδα Ελληνικής Ουρολογικής Εταιρίας

Η Medcomm ανέλαβε την επικοινωνία και την προβολή σχετικά με την ημερίδα για την ακράτεια ούρων «Σύγχρονες λύσεις σε ένα παλιό πρόβλημα». Την εκδήλωση διοργανώνει το τμήμα Ουροδυναμικής Νευροουρολογίας και Γυναικολογικής Ουρολογίας της Ελληνικής Ουρολογικής Εταιρίας σε συνεργασία με την Ουρολογική Κλινική του Γενικού Νοσοκομείου Σερρών. Ανέλαβε επίσης την επικοινωνία και την προβολή της διοργάνωσης της ημερίδας με θέμα «Η Νευρογενής Κύστη Αποκαλύπτεται» υπό την αιγίδα των ίδιων φορέων. Σχεδιάσθηκε το Σήμα και το Λογότυπο, το Πρόγραμμα καθώς και το προωθητικό υλικό για τις ανάγκες της επικοινωνίας των δύο συνεδρίων. Σχεδιάστηκαν επίσης αφίσες, Internet Banners και email templates.

Καρκίνος του Όρχεως, Προστάτη & Νεφρού

Καρκίνος του Όρχεως, Προστάτη & Νεφρού

Η Medcomm ανέλαβε την επικοινωνία και την προβολή σχετικά με την διημερίδα για τον «Καρκίνος του Όρχεως, Προστάτη & Νεφρού». Την εκδήλωση διοργανώνει η Πανεπιστημιακή Ογκολογική Κλινική Π.Γ.Ν.Λ σε συνεργασία με την Πανεπιστημιακή Ουρολογική Κλινική Π.Γ.Ν.Λ. Σχεδιάσθηκε το Σήμα και το Λογότυπο, το Πρόγραμμα καθώς και το προωθητικό υλικό για τις ανάγκες της επικοινωνίας του συνεδρίου. Σχεδιάστηκαν επίσης έντυπα, αφίσα, Internet Banners και email templates.

Σύγχρονη διαγνωστική και θεραπευτική προσέγγιση στον καρκίνο του νεφρού

Σύγχρονη διαγνωστική και θεραπευτική προσέγγιση στον καρκίνο του νεφρού

Η Medcomm ανέλαβε την επικοινωνία και την προβολή σχετικά με την ημερίδα για την «Σύγχρονη διαγνωστική και θεραπευτική προσέγγιση στον καρκίνο του νεφρού». Την εκδήλωση διοργανώνει η Β’ Ουρολογική Κλινική του ΑΠΘ σε συνεργασία με το Ακτινολογικό Εργαστήριο Γ.Ν Παπαγεωργίου. Σχεδιάσθηκε το Σήμα και το Λογότυπο, το Πρόγραμμα καθώς και το προωθητικό υλικό για τις ανάγκες της επικοινωνίας του συνεδρίου. Σχεδιάστηκαν επίσης αφίσες 35x50, Internet banners και email templates.

3o Κλινικό Φροντιστήριο Λειτουργικής και Επανορθωτικής Ουρολογίας

3ο Κλινικό Φροντιστήριο Λειτουργικής και Επανορθωτικής Ουρολογίας

Η Medcomm ανέλαβε την επικοινωνία και την προβολή σχετικά με το «3ο Κλινικό Φροντιστήριο Λειτουργικής και Επανορθωτικής Λειτουργίας» που διοργανώνεται από το EACCME (institution of the European Union of Medical Specialists UEMS). Σχεδιάσθηκε το Σήμα και το Λογότυπο, το Πρόγραμμα καθώς και το προωθητικό υλικό για τις ανάγκες της επικοινωνίας του συνεδρίου. Επιπλέον σχεδιάστηκαν internet banners και email templates.

100 Σεξουαλικές Αλήθειες

100 Σεξουαλικές Αλήθειες

Η Medcomm ανέλαβε την σχεδίαση και προβολή βιβλίου με τίτλο «100 Σεξουαλικές Αλήθειες». Σχεδιάσθηκε το Σήμα και το Λογότυπο, το Πρόγραμμα καθώς και το προωθητικό υλικό για τις ανάγκες της παρουσίασης του βιβλίου.

10ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Βιοεπιστήμες στον 21ο Αιώνα»

10ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Βιοεπιστήμες στον 21ο Αιώνα»

Η Medcomm ανέλαβε την επικοινωνία και την προβολή σχετικά με το 10ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Βιοεπιστήμες στον 21ο Αιώνα». Την εκδήλωση διοργανώνει η Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων. Σχεδιάσθηκε το Σήμα και το Λογότυπο, το Πρόγραμμα καθώς και το προωθητικό υλικό για τις ανάγκες της επικοινωνίας του συνεδρίου. Σχεδιάστηκαν επίσης αφίσα, Internet Banners και email templates.

1o Κλινικό Φροντιστήριο Λειτουργικής και Επανορθωτικής Ουρολογίας

1o Κλινικό Φροντιστήριο Λειτουργικής και Επανορθωτικής Ουρολογίας

Η Medcomm ανέλαβε την επικοινωνία και την προβολή σχετικά με το «1o Κλινικό Φροντιστήριο Λειτουργικής και Επανορθωτικής Ουρολογίας» που διοργανώνεται από τη Μονάδα Μελέτης Ουρολογικών Παθήσεων Α.Π.Θ., σε συνεργασία με τη Β΄ Ουρολογική Κλινική του Α.Π.Θ. και τη Μονάδα Ουροδυναμικής Ουρολογίας του Πανεπιστημίου Πατρών. Σχεδιάσθηκε το Σήμα και το Λογότυπο, το Πρόγραμμα καθώς και το προωθητικό υλικό για τις ανάγκες της επικοινωνίας του συνεδρίου. Επιπλέον σχεδιάστηκαν internet banners και email templates.

1ο Εαρινό Ουρολογικό Συμπόσιο

1ο Εαρινό Ουρολογικό Συμπόσιο

Η Medcomm ανέλαβε την επικοινωνία και την προβολή σχετικά με το «1ο Εαρινό Ουρολογικό Συμπόσιο». Την εκδήλωση διοργανώνει η Κυπριακή Ουρολογική Εταιρία. Σχεδιάσθηκε το Σήμα και το Λογότυπο, το Πρόγραμμα καθώς και το προωθητικό υλικό για τις ανάγκες της επικοινωνίας του συνεδρίου. Σχεδιάστηκαν επίσης αφίσα, Internet banners και email templates.

2o Συνέδριο Ογκολογίας Κεντρικής Ελλάδας

2o Συνέδριο Ογκολογίας Κεντρικής Ελλάδας

Η Medcomm ανέλαβε την επικοινωνία και την προβολή σχετικά με το «2o Συνέδριο Ογκολογίας Κεντρικής Ελλάδας». Το συνέδριο διοργανώνεται από το τμήμα Ογκολογικής Παθολογίας του πανεπιστημίου Θεσσαλίας σε συνεργασία με την Ουρολογική και Παθολογική Κλινική του πανεπιστημίου Θεσσαλίας και το τμήμα Ουρογεννητικής Ογκολογίας και της Ελληνικής Ουρολογικής Εταιρίας και τελεί υπό την αιγίδα της εταιρίας Ογκολόγων Παθολόγων και της Ελληνικής Ουρολογικής Εταιρίας. Σχεδιάσθηκε το Σήμα και το Λογότυπο, το Πρόγραμμα καθώς και το προωθητικό υλικό για τις ανάγκες της επικοινωνίας του συνεδρίου. Επιπλέον σχεδιάστηκαν internet banners και email templates.

4o Κλινικό Φροντιστήριο Λειτουργικής και Επανορθωτικής Ουρολογίας

4ο Κλινικό Φροντιστήριο Λειτουργικής και Επανορθωτικής Ουρολογίας

Η Medcomm ανέλαβε την επικοινωνία και την προβολή σχετικά με το «4ο Κλινικό Φροντιστήριο Λειτουργικής και Επανορθωτικής Ουρολογίας». Το συνέδριο διοργανώνεται από το Ινστιτούτο Μελέτης και Ουρολογικών Παθήσεων. Σχεδιάσθηκε το Σήμα και το Λογότυπο, το Πρόγραμμα καθώς και το προωθητικό υλικό για τις ανάγκες της επικοινωνίας του συνεδρίου. Επιπλέον σχεδιάστηκαν internet banners και email templates.

5o Κλινικό Φροντιστήριο Λειτουργικής Ουρολογίας και Ανδρολογίας

5th Clinical School standing for Functional Urology and Andrology

Η Medcomm ανέλαβε την επικοινωνία και την προβολή σχετικά με το «5o Κλινικό Φροντιστήριο Λειτουργικής Ουρολογίας και Ανδρολογίας 2015». Το συνέδριο διοργανώνεται από το Ινστιτούτο Μελέτης και Ουρολογικών Παθήσεων. Σχεδιάσθηκε το Σήμα και το Λογότυπο, το Πρόγραμμα καθώς και το προωθητικό υλικό για τις ανάγκες της επικοινωνίας του συνεδρίου. Επιπλέον σχεδιάστηκαν αφίσες, internet banners και email templates.

CIALIS

CIALIS

Η Medcomm ανέλαβε την επικοινωνία και την προβολή του CIALIS της Lilly. Σχεδιάσθηκε το Σήμα και το Λογότυπο, το Πρόγραμμα καθώς και το προωθητικό υλικό για τις ανάγκες της επικοινωνίας του προϊόντος. Σχεδιάστηκαν αφίσες, έντυπα, Internet Banners και email templates.