Η Medcomm ανέλαβε την επικοινωνία και την προβολή της 2ης διαδραστικής ημερίδας με θέμα « Επιστημονική ενημέρωση της σύγχρονης μητέρας». Σχεδιάσθηκε το Σήμα και το Λογότυπο, το Πρόγραμμα καθώς και το προωθητικό υλικό για τις ανάγκες της επικοινωνίας. Σχεδιάστηκαν επίσης έντυπα, αφίσα, Internet banners , Facebook banners και Roll up banners.
Η Medcomm ανέλαβε την επικοινωνία και την προβολή του Κέντρου Υποβοηθούμενης Αναπαραγωγής ΒΙΟΓΕΝΕΣΙΣ. Δημιουργήθηκε Video και σχεδιάσθηκε το Σήμα, το Λογότυπο, το Πρόγραμμα καθώς και το προωθητικό υλικό για τις ανάγκες της επικοινωνίας. Σχεδιάστηκαν επίσης έντυπα, αφίσες, Internet Banners, Facebook Banners και email templates.
Η Medcomm ανέλαβε την επικοινωνία και την προβολή του Κέντρου Φυσικοθεραπείας και Αποκατάστασης PhysioProgress. Σχεδιάσθηκε το Σήμα και το Λογότυπο, το Πρόγραμμα καθώς και το προωθητικό υλικό για τις ανάγκες της επικοινωνίας. Σχεδιάστηκαν επίσης αφίσες, έντυπα, internet banners, facebook banners και email templates.
Η Medcomm ανέλαβε την επικοινωνία και την προβολή της Α΄Ουρολογικής Κλινικής του Α.Π.Θ. Σχεδιάσθηκε το Σήμα και το Λογότυπο, το Πρόγραμμα , εταιρικές κάρτες καθώς και το προωθητικό υλικό για τις ανάγκες της επικοινωνίας. Σχεδιάστηκαν επίσης αφίσες, έντυπα, Internet Banners και email templates.
Η Medcomm ανέλαβε την επικοινωνία και την προβολή της εκδήλωσης με θέμα «Sex, Προβλήματα και Σινεμά» στα πλαίσια του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης. Την εκδήλωση διοργανώνει το Ινστιτούτο Μελέτης Ουρολογικών Παθήσεων σε συνεργασία με το Κέντρο Σεξουαλικής και Αναπαραγωγικής Υγείας. Σχεδιάσθηκε το Σήμα και το Λογότυπο, το Πρόγραμμα καθώς και το προωθητικό υλικό για τις ανάγκες της επικοινωνίας της εκδήλωσης. Σχεδιάστηκαν επίσης αφίσα 35x50, έντυπα, Internet banners και email templates.
Η Medcomm ανέλαβε την επικοινωνία και την προβολή της «Liaison Stem Cell Banking». Σχεδιάσθηκε το Σήμα και το Λογότυπο, το Πρόγραμμα καθώς και το προωθητικό υλικό για τις ανάγκες της επικοινωνίας της εταιρίας. Σχεδιάστηκαν επίσης αφίσες, έντυπα, Internet Banners και email templates.
Η Medcomm ανέλαβε την επικοινωνία και την προβολή του Ινστιτούτου Μελέτης Ουρολογικών Παθήσεων ΙΜΟΠ. Σχεδιάσθηκε το Σήμα και το Λογότυπο, έντυπα, αφίσες, εταιρικό stand, εταιρικές κάρτες καθώς και το προωθητικό υλικό για τις ανάγκες επικοινωνίας του ινστιτούτου. Σχεδιάστηκαν επίσης Internet Banners και email templates.
Η Medcomm ανέλαβε την επικοινωνία και την προβολή της κλινικής Lymphedema. Δημιουργήθηκε το video σε συνεργασία με τον πλαστικό χειρούργο Δημήτρη Διονυσίου ο οποίος αναλύει την λειτουργία της μεταμόσχευσης λεμφαδένων.
Η Medcomm ανέλαβε την επικοινωνία και την προβολή του UROSCHOOL. Tο Ινστιτούτο Μελέτης Ουρολογικών Παθήσεων οργανώνει για 5 συνεχόμενες χρονιές το Uroschool, τριήμερη ημερίδα Διαδραστικού Σχολείου Ουρολογίας. Σχεδιάσθηκε το Σήμα και το Λογότυπο, το Πρόγραμμα καθώς και το προωθητικό υλικό για τις ανάγκες της επικοινωνίας του συνεδρίου. Σχεδιάστηκαν επίσης αφίσες, έντυπα, Internet banners και email templates.
Η Medcomm ανέλαβε την επικοινωνία και την προβολή του LEVITRA της Bayer. Σχεδιάσθηκε το Σήμα και το Λογότυπο, το Πρόγραμμα καθώς και το προωθητικό υλικό για τις ανάγκες της επικοινωνίας του προϊόντος. Σχεδιάστηκαν επίσης αφίσες, έντυπα, Internet Banners και email templates.
Η Medcomm ανέλαβε την επικοινωνία και την προβολή σχετικά με το «Κέντρο Σεξουαλικής και Αναπαραγωγικής Υγείας». Σχεδιάσθηκε το Σήμα και το Λογότυπο, το Πρόγραμμα καθώς και το προωθητικό υλικό για τις ανάγκες της επικοινωνίας. Σχεδιάστηκαν επίσης έντυπα, αφίσα, Internet Banners και email templates.
Η Medcomm ανέλαβε την επικοινωνία και την προβολή σχετικά με το «7ο Πανελλήνιο Συνέδριο Φαρμακολογίας». Το συνέδριο διοργανώνεται από την Ελληνική Εταιρία Φαρμακολογίας. Σχεδιάσθηκε το Σήμα και το Λογότυπο, το Πρόγραμμα καθώς και το προωθητικό υλικό για τις ανάγκες της επικοινωνίας του συνεδρίου. Σχεδιάστηκαν επίσης αφίσες Internet Banners και email templates.
Η Medcomm ανέλαβε την επικοινωνία και την προβολή σχετικά με την ημερίδα για την « Ημερίδα Ομάδας Ομοφωνίας». Την εκδήλωση διοργανώνει η Μονάδα Μελέτης Ουρολογικών Παθήσεων. Σχεδιάσθηκε το Σήμα και το Λογότυπο, το Πρόγραμμα καθώς και το προωθητικό υλικό για τις ανάγκες της επικοινωνίας του συνεδρίου. Σχεδιάστηκαν επίσης έντυπα, αφίσα, Internet banners και email templates.
Η Medcomm ανέλαβε την επικοινωνία και την προβολή της διημερίδας με θέμα «Το πρόγραμμα κατ’Οίκον Νοσηλείας και Ψυχιατρικής Φροντίδας» του Κέντρου Ψυχικής Υγείας Γ.Ν. Σερρών. Σχεδιάσθηκε το Σήμα και το Λογότυπο, το Πρόγραμμα καθώς και το προωθητικό υλικό για τις ανάγκες της επικοινωνίας. Σχεδιάστηκαν επίσης αφίσες, έντυπα, Internet Banners και email templates.
Η Medcomm ανέλαβε την επικοινωνία και την προβολή της Εθελοντικής Αιμοδοσίας και Κοινωνικής Προσφοράς του Δήμου Νεάπολης-Συκεών. Σχεδιάσθηκε το Σήμα και το Λογότυπο, το Πρόγραμμα καθώς και το προωθητικό υλικό για τις ανάγκες της επικοινωνίας. Σχεδιάστηκαν επίσης έντυπα, αφίσες, Internet Banners, Facebook Banners και email templates.